?

Log in

No account? Create an account
 
 
09 June 2025 @ 06:04 pm
Annyeong haseyo!  
Welcome!

Fanfics are open to the public but personal entries are locked (and there is rarely any of those).
Just go ahead and add me if you want to be friends, kay?
I'll only add you back if I like your page or we have common interests.

So I guess I'll tell you a little more about me...

Well as you can see my name is Tasha and I'm 21.
I found K-Pop 3 years ago on Myspace when I randomly clicked on a Big Bang video.
I officially entered the fandom early 2010 when I discovered Beast.
I also like a bit of J-Pop, C-Pop, other foreign music and foreign dramas.


Outside of K-Pop I'm a pretty bland person really.
The only thing I am good at is writing, drawing and some graphics.
I'm sucked into the internet all the time and I am mostly on tumblr.
I don't have much of a social life, either, lol.
My favorite kind of music is everything. Hip Hop, Screamo, Indie rock, Country, you name it.
I am also a big fan of anime, manga, Supernatural, Harry Potter and Nickelodeon.

Told you I was bland. But that shouldn't stop you from talking to me.
I won't bite. :3


 
 
 
decodexxdecodexx on August 21st, 2010 05:52 am (UTC)
I use Gimp..which is free because I'm cheap. xD But it gets the job done like I want it to, so no complaints!

Stumble Stumble wasn't my cup of tea either, and my friend was so happy I just lied and said I liked it so I wouldn't rain on her parade. It grew on me a little but not enough.

LMAO. thank you for showing me that video, omg. I added it to my favorites.

And here is the MBLAQ parody.

http://www.youtube.com/watch?v=5tYDQ14jm-s


Btw, you don't mind talking on my page do you? would it be easier for you if we PMed or something? Dx Just making sure it doesn't bother you lol.
melodyprower11melodyprower11 on August 21st, 2010 06:47 am (UTC)
photoshop was a gift from my grandparents.

I LOVE that parody... it fits so well.

and the mblaq thing was hilarious. loooool soooo bad.

Any songs or anything to recommend right now? or fics?

and i don't care? either way is fine by me~ although if did switch it WOULD stop stretching your page out lol.
decodexxdecodexx on August 22nd, 2010 05:18 am (UTC)
There was a Ring Ding Dong parody that was so HILARIOUS...I don't remember it that well though, lmao.

I don't have any songs to recommend, but I do recommend two beast fics I read tonight by one of my other LJ friends.

this one is Dooseob
and this one is Junseob

I'm kind of Yoseob biased for no reason, he's not even my bias, lol.

Oh idc about my page stretching actually, lol. if you ever do want to switch then I'm good with that too.
melodyprower11melodyprower11 on August 22nd, 2010 06:08 am (UTC)
<3 yoseob. He's my second bias after Dongwoon. you just see so much of him that sometimes... i get annoyed. why? when my poor dongwoon gets hardly any screetime compared to all the other boys. and he get's kinda shorted in fandom too. not nearly as many fics or anything that focus on him *sigh* and when you do its KiWoon which is a pairing i don't particularly like.

I know what you mean about focusing on someone who isn't your bias though. Like for DBSK i always like reading Jaejoong centric fic even though Changmin is my ultimate Kpop bias.

kekeke snicker at the first and awww poor Junhyung TT.TT at the second.

I share some SiHae~ dunno if you've already read them or not buuuuuuut~

http://miracleshining.livejournal.com/63128.html SiHanHae~
http://miracleshining.livejournal.com/95826.html SiHanHae
http://miracleshining.livejournal.com/82736.html SiHanHae
http://tamryneradani.livejournal.com/48102.html SiHae
http://ich-heisse-kai.livejournal.com/41496.html
SiHae
http://community.livejournal.com/0shutupandsmile/77278.html SiHae
http://fading-sun-sock.livejournal.com/7905.html Sihae~

maybe you haven't read some of those~

kekekekeke~ i love Sihae but there aren't too many are there? Kinda like HanHae. which is totally my OTP. waahhhh most of my Fic collection is KyuHae, HanHae, SiHae with few CinHae, TeukHae, HaeWook, and one or two KiHae, EunHae, and HaeMin

Kekeke.. unfortuantely My angst bias comes to bite me in the ass when it comes to Jaemin. not so much GOOD. angsty Jaemin. *Sigh*

decodexxdecodexx on August 23rd, 2010 02:01 am (UTC)
I KNOW. My Beast love was dying, but seeing Dongwoon recently made my love come back so I owe it all to him. <3 He does need more love. I'm tempted to write fanfiction with him in it now.

Same here, I like Jae centric fics too, lol. mainly the ones I read.

Omg, thank you for the fic links. A couple of them I have read before but I re-read them anyways just because. <33

You ship HanHae too? I love you. I know no other person that ships that, mostly HanChul lovers which I don't mind...just love HanHae more.

And you know what? I had an idea for an angsty Jaemin because of a Changmin interview. I'll let you know if I ever get started on it.

Oh and to answer your other post here, I think you and your friend should keep going!

melodyprower11melodyprower11 on August 23rd, 2010 02:13 am (UTC)
doooo iiiiiiit~ dongwoon needs the love. *is still angry every time she watches TCOMG mv* 15 seconds maaaybe. grrrr.

kekeke welcome ^^

Oh yeah~ HanHae is my absolute Bias for Suju. I ADORE them together. soooo cute. I have a decnt sized archive of hanhae fics if you want some links for that too. kekeke~ like i said most of the fics I've archived are KyuHae HanHae and SiHae. cause i'm soooo biased for those pairings... although recently I've been craving some CinHae. It's cuute. I blame you and your adorable Heechul/Donghae interaction in Never Fall Away. makes me want some HanHaeChul which is a pairing i don't think 've ever read a fic for.... I'll have to search some out and see if it exists anywhere.

Please ^^

ahhhh cool ^^ We'll give it shot lol. We'll probably record another this week...maybe friday or saturday. who knows.
decodexxdecodexx on August 23rd, 2010 03:04 am (UTC)
IKR? not enough air time there. ;_;

Heechul and Donghae look good together, and plus they're pretty close irl so i wonder why not so many fics...I would love to find a HanHaeChul.

Omg, if you don't mind linking me I would love to see the HanHae fics <33




melodyprower11melodyprower11 on August 23rd, 2010 04:09 am (UTC)
HaaaaaaanHaaaaeeeeee~ ^^ kekekeke

http://shihan-ai.livejournal.com/20779.html
http://miracleshining.livejournal.com/144988.html
http://hanhaeki.livejournal.com/3046.html
http://hoshi-no-uta.livejournal.com/24200.html
http://community.livejournal.com/miracle______/4292293.html
http://cate-monster.livejournal.com/15845.html
http://hoshi-no-uta.livejournal.com/11597.html
http://hoshi-no-uta.livejournal.com/11371.html
http://hoshi-no-uta.livejournal.com/9834.html
http://hoshi-no-uta.livejournal.com/6644.html
http://hoshi-no-uta.livejournal.com/6100.html
http://hanhaeki.livejournal.com/1457.html
http://jennchii.livejournal.com/47257.html
http://ich-heisse-kai.livejournal.com/4542.html
http://miracleshining.livejournal.com/84477.html
http://miracleshining.livejournal.com/?skip=30&tag=impasse Chaptered fic
http://miracleshining.livejournal.com/?skip=30&tag=against%20all%20odds Chaptered sequel to above fic
http://mad-goth-freak.livejournal.com/4440.html
http://oh-thexirony.livejournal.com/848.html
http://oh-thexirony.livejournal.com/593.html
http://miracleshining.livejournal.com/67192.html
http://hoshi-no-uta.livejournal.com/15835.html
http://hoshi-no-uta.livejournal.com/8997.html
http://community.livejournal.com/dongbangsunegi/20788.html
http://tamryneradani.livejournal.com/23847.html
http://fifteen-half.livejournal.com/3712.html Not really HanHAe but there is kid!Donghae and Daycare worker!Hannie
http://sunnix3.livejournal.com/5136.html

and thaaaat. is my entire archive of hanhae fics lol. I've scoured ALL OVER Lj for them. so there should be some you haven't read yet ^^ and now the only pairing i have a significant nuber of left is Kyuhae lol. but i'm not done collecting those yet.
decodexxdecodexx on August 23rd, 2010 05:35 pm (UTC)
DDDDDDDD:

I LOVE YOU.

I managed to read one SiHanHae smutty fic where Donghae was grounded or something, my goodness, I almost died reading that.
melodyprower11melodyprower11 on August 24th, 2010 05:54 am (UTC)
kekeke. I have a suprising amount of HanHae lookig back at it lol. not nearly as much SiHae.... I dunno if that's just cause I'm pickier or there is less SiHae? hmmmmmm....

I dunno if you've read any of those fics or how many you read after i linked but do you have any favourites? I love Five kisses personally. and my tragedy whore tendency make me really love Saying to Set You Free.

I know that one! It's Miracleshining's Grounded. I love her writing ^^ she's sooooo good and she wrote those two chaptered HanHae fics I linked. SO FUCKING AMAZING. I ADORE her Han Geng. he's sooooo amazing. gentle and sweet most of the time but totally capable of being .....not. and her Dongha eis Adorable, with the right amount hidden layers underneath.

YOu know i always get the feeling that Donghae would be very hard to right. Cause normally he's Hyper and happy, spacey smiling innocent Donghae. But also capable of being WAY more mature and serious than you'd expect. and he's sooooo sensitive, and emotional. It must be hard to balance that with his normal happy personality without turning him into an idiot or emo or something.

Do you have anyone that you find difficult to write? in any fandoms.

in the spirit of the amount of fics I've been linking you i give you my fav Teukhae fic. you may have read it. If oyu haven't you definitely should. it's sooooo good.
http://fifteen-half.livejournal.com/14712.html

oh, and for the lols. apparently we've talked so much that Yahoo, stuck the notification in the spam folder lol.
decodexxdecodexx on August 25th, 2010 02:25 am (UTC)
No, it's not you. There is just not enough SiHae love, lol.

I really like Five Kisses too! I cant remember the other ones I read, but I'm still working on finishing all those amazing links you sent me.


YOu know i always get the feeling that Donghae would be very hard to right. Cause normally he's Hyper and happy, spacey smiling innocent Donghae. But also capable of being WAY more mature and serious than you'd expect. and he's sooooo sensitive, and emotional. It must be hard to balance that with his normal happy personality without turning him into an idiot or emo or something.


EXACTLY. This is the Donghae I want to capture in my fic. But now he's just being emo so I'm going to make him change a bit next chapter.

Hmm. *thinks* I find it hard to write the Suju members I'm not really biased over. Like Leeteuk, and Eunhyuk, Sungmin...I'm just afraid of making them too OC, you know?
And it's also kind of difficult to write Junhyung from Beast, lol even though I love writing him.

THAT TEUKHAE WAS SUPER GOOD. I think I will have to re-read that and add it to my favorites. I really liked it. <3
melodyprower11melodyprower11 on August 25th, 2010 02:59 am (UTC)
why not the Sihae love? there is a suprsing amount of Sihae fanservice if you look. so why not more fandom...*sighs*

*looks at what i wrote* Fail!english.... *cries*

you know i always get the feeling that Donghae even though he cries easily, and is very emotional, he must try very hard not to let it show sometimes. like he'd start crying cuase he can't help it, but as soon as he's done he'd go back to acting happy again, cuase he doesn't ant people to worry. even though he's still upset about it. and even though he will shed tears in public i can't help but think that he keeps the big things inside for a long time, and only cries about that kinda stuff when he's alone. Donghae would be one of those people who is so happy and smiling almost all the time that you wouldn;t know something is seriously wrong until its too late. He'll let the little things out but not the big ones that REALLY need to be dealt with. and people might have some trouble picking it out cause that's how he always is. so they wouldn't know anythign is wrong, cause nothing is different. but Donhae would try so hard to be strong for the rest of the members. cause he'd be terrified of not only letting them down but his father and his family down too.
I wonder if he ever has feelings of inadequacy? I mean i love and i think he's the best thing ver and hes one of the most popular members but he's not really got his own thing you know? He's an AMAZING dancer, but Eunhyuk and Hankyung kinda have the reputaion of being the best dancers, He's a good singer but not as good as KRY or Zhoumi. He a fairly good actor IMO, but he doens' have the credinteial or reputation of Kibum, or Heechul or siwon. He can be funny but not like Shindong. he can talk on shows but he isn't known for it like Eeteuk. He's cute but that really Sungmin's image isn't it? anf innocence is Ryeowook's. it seems to me like he's kinda a jack of all trades ne? good at everything but not known for being the best at any of them. not to harp on donghae or anythign. Personally i think he's amazing. but those are they kinda stereotypes i've seen in fandom, ne? thats gotta be tough at times. but if he thought that i don't think he'd let anybody know ne?

Personally i think he's one of super junior's rocks. on of the people that really keep them together. EVERYONE loves Donghae. snarky sarcastc Kyuhyun adores him as his favourite hyung, He's abrasive,loud, God colex heechul's favourite Dongsaeng. Kibum seems relly comfortable with him. leetauk promised his father to look after him. he's best friend with Eunhyuk and siwon. and all the others just seem really comfortable and affectionate when they're with Donghae. and I hink him and his caring personality and usual happy attitude really bind suju together. along with Leeteuk. it's fairly obvious that just about everyone loves Leader. so i wonder what would happen if that Donghae changes or breakdown or something? what would happen to the dynamics of super junior then? if Donghae isn't there to perform his usual role? and like i said before. donghae breakingdown would probably come as a huge shock, cause their use ot the little stuff that Hae allows himself to show in front of them, and when the big one comes along.....

I don't know about your Donghae but that's kinda what my Donghae is like lol. and he's not sad all the time. far from it. I just think that he'll repress stuff a lot.

now that i have offical picked apart my take on Donghae.

ah i understand what you mean. Leeteuk is one of my favs though. and i feel like i know some about eunhyuk. Sungmin is pretty on the dark though for me. i know him but i don't KNOW him you know?

Teukhae has an even smaller fandom than Sihae. >.< but it's one of my fav pairings.
decodexxdecodexx on August 26th, 2010 02:07 am (UTC)
Because people are too busy shipping Hanchul and EunHae. :/

Wow, I like what you wrote and I agree with you. Especially the last paragraph.

Yeah I see what you mean. The only person I really know a bunch about is Siwon. Everyone else is a mystery to me, except for maybe Kyuhyun.

I haven't even read TeukHae yet. I think I'll browse the fanfic comm for some, because I'm in the mood now, lol.
melodyprower11melodyprower11 on August 26th, 2010 05:27 am (UTC)
omgggg english fail >.<

i love donghae. he's sooooooo out different and complex without really.....seeming so you know?

I feel i know Hae, Hannie, Chullie, Kyu, Teukie, Wonnie(is an actual nickname? no? is mine anyway lol) the best lol.

good luck~ is almost NO teukhae anywhere TT.TT

omg link me some fiiiiics onegai. I'm i a fandom slump.
decodexxdecodexx on August 27th, 2010 04:58 am (UTC)
I've been so busy lately! my answers are getting later and later! DDDD:

lol it's ok. i fail in english all the time. wonder how i can learn any other language.

Donghae is the person you can't hate. Heechul too. it's just impossible.

lol Wonnie, that's so cute. xD

UGH. I am determined to find it some TeukHae someday.
lol you like my rhyme?

ok, does it matter what fandom you want these fics from?
what fics do you like to read?


(no subject) - melodyprower11 on August 27th, 2010 06:30 am (UTC) (Expand)
(no subject) - decodexx on August 27th, 2010 03:15 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - melodyprower11 on September 1st, 2010 02:42 am (UTC) (Expand)
(no subject) - decodexx on September 1st, 2010 02:55 am (UTC) (Expand)
(no subject) - melodyprower11 on September 1st, 2010 03:33 am (UTC) (Expand)
(no subject) - decodexx on September 2nd, 2010 02:44 am (UTC) (Expand)
(no subject) - melodyprower11 on September 2nd, 2010 03:36 am (UTC) (Expand)
(no subject) - decodexx on September 2nd, 2010 04:21 am (UTC) (Expand)
(no subject) - melodyprower11 on September 2nd, 2010 04:36 am (UTC) (Expand)
(no subject) - decodexx on September 5th, 2010 03:58 am (UTC) (Expand)
(no subject) - melodyprower11 on September 5th, 2010 04:24 am (UTC) (Expand)
(no subject) - decodexx on September 5th, 2010 04:30 am (UTC) (Expand)
(no subject) - melodyprower11 on September 5th, 2010 04:37 am (UTC) (Expand)
(no subject) - decodexx on September 5th, 2010 04:50 am (UTC) (Expand)
(no subject) - melodyprower11 on September 9th, 2010 03:30 am (UTC) (Expand)
(no subject) - decodexx on September 9th, 2010 03:54 am (UTC) (Expand)
(no subject) - melodyprower11 on September 9th, 2010 04:22 am (UTC) (Expand)